Відтепер у наших клієнтів знову з’явилася можливість отримувати аналітичну інформацію з активності на ринку зовнішньої реклами.
Наша компанія проводить його четвертий рік поспіль. Але цього разу він набув особливого значення.
Головна мета – обладнати в Національному інституті серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова спеціальні післяпологові палати інтенсивної терапії для мам та новонароджених.
Компанія Bigmedia робить зовнішню рекламу доступною для всіх!
Україна неможлива без чудових людей, які її створюють і змінюють на краще.
В цьому році WWF-Україна реалізує новий проєкт про правила туризму в Українських Карпатах.
На наших носіях розмістився проєкт UAnimals.
Чому у джерелах інформації згадується як «бігборд» так і «білборд»? Розберемося як правильно.
Компанія BigMedia створила новий онлайн-планувальник рекламних кампаній.
В столиці запустили соціальний проєкт – інформація про якість і температуру повітря транслюється на digital-екранах 4 на 8 метрів в режимі реального часу. В залежності від кольору зображення можна зорієнтуватися, чи безпечне повітря на вулиці.
В Україні за участю реп-співачки alyona alyona стартував проєкт «Зіркові легені», який висвітлює проблему раку легенів. Ініціатор – Рош Україна.